Sidor

fredag 21 maj 2010

Mat till gumman


När jag kom hem från jobbet i går så stod en kartong på bron.

Helt otroligt! Endast två dagar efter att jag gjort beställningen så var den levererad. Och endast 19:- i frakt för att den ska lämnas på bron.

Jag skulle nämligen handla fodret ROBUR till Raisa, men det fanns inte här på djuräffären. Visst kunde jag beställa men det skulle dröja alternativt att jag skulle få betala frakten och det skulle bli ganska dyrt.

Hittade Foderbilen.se och måste säga att det är vad jag kallar snabb service. Vi här i norr brukar annars få vänta ytterligare någon leveransdag.

Rekommenderar!

1 kommentar:

  1. Gud vad bra, det har jag aldrig hört talas om! Beställde Magnusson en gång (som hon bajsade så mycket av) och de levererade också till dörren. Hon ser så nöjd ut hos dig :-)

    SvaraRadera