Sidor

måndag 31 maj 2010

En deppig dag


Ja så finns det en bok som heter. Idag skulle jag ha behövt den om det inte vore för Raisa som har fått mig att dra på smilbanden flera gånger.

Varför en deppig dag? Jag vet inte, men idag har nerverna suttit utanpå kroppen och jag har varit nära skrålen flera gånger. Eller förresten, det vet jag visst. Men jag vill inte dela med mig. Så är det ibland, även om det kanske skulle vara skönast att bara skrika ut allt.

I alla fall så fick Raisa syn på en ekorre. Snabbt utfall och lustigt hoppande nedanför tallen. Ekorren i sin tur satt på en tallegren och retades med Raisa. Ett riktigt kul skådespel som jag önskade jag hade på film så jag kunde dela med mig av det. Men ni får helt enkelt föreställa er.

Om ni inte har en Raisa så är annars boken riktigt gullig och man blir på gott humör när man bläddrar i den. Även en bra gå-bort-present!

2 kommentarer:

  1. Den boken är underbar och kan ju faktiskt få en på lite bättre humör. Hoppas det känns lite bättre nu - kram!

    SvaraRadera