Sidor

tisdag 18 maj 2010

Dagens lunch


Fick ett il när jag kom hem från promenaden och skulle tömma diskmaskinen. Jag köpte några glasburkar igår i hopp om att jag ska få fint i mitt skafferi, dom hittade jag i diskmaskinen. Inspirationen att handla burkar kom från Agatas fynd och fantasier. Jag hann inte långt innan jag blev hungrig. Dags för lunch alltså.

Började knapra i mig smulorna i en chipspåse "Sourcreme Onion". Det blev alltså som en liten förrätt. Sen gick jag på kylskåpet. Ibland finns inte det som jag önskar i mitt kylskåp när jag är hungrig. Det blev en riktig rensing och kanske inte något jag skulle servera gäster.

Men saker som jag tycker om i alla fall.

Avocado, brie, tomater, sallad, ägg och slutligen en chorizokorv. Wow!!! Vad säger man, smaksensation. Njaa... Kanske Raisa hade tyckt att det skulle vara det som omväxling till hennes kulor. Hon ser i alla fall sugen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar