Sidor

lördag 14 augusti 2010

En uppskattad dag

Redan igår började det. Fina vänner som inte kunde komma idag var förbi och firade min kommande 40-årsdag. Det fortsatte idag då jag hade en liten och enkel bjudning då många underbara kom för att fira mig.
Jag som inte alls hade tänkt ha en bjudning eftersom jag inte kommer att vara hemma, men som ändå blev av med kort varsel.
Jag är väldigt glad för att jag hade det. Fantastisk känsla att veta att dessa kommer för att fira mig och för min skull. Människor som jag tycker om. Nu vet jag varför jag tycker om att fylla år. För det är ett fantastisk tillfälle att få samla alla nära och kära tillsammans och låta nya och gamla bekantskaper träffa varandra.

Jag fick också väldigt uppskattade och fina presenter, vilket jag inte alls förväntat mig. Helt fantastiskt. Och min önskan om en systemkamera kommer också att bli verklighet! Redan på måndag hoppas jag så att jag genom denna kan dokumentera min kommande resa.

Till alla ni fina, underbara. TACK för att ni finns och för att ni kom. Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar