Sidor

tisdag 8 juni 2010

Resklara, snart



Vi förbereder oss för varsin resa jag och Raisa. Raisa är färdigpackad med mat, godis, leksak och sängen och jag har inte börjat med mitt än.

Jag är så glad att det löste sig med hundvakt till slut. Raisa ska åka till paradiset i Akka och få springa fritt i några dagar när jag åker till hetsens puls i Hufvudstaden.



Det ska bli riktigt trevligt. Jag, mor och syster ska bo på hotell Hasselbacken och närvara vid Tillskärarakademiens modevisning på Berns där min brorsdotter kommer att medverka.

Raisa anar inget än, men jag hoppas att det kommer att gå bra och att hon sköter sig hos sin hussefar och hussemor. Det är första gången som jag behöver lämna henne ett par dagar och det känns lite oroligt för mig. Men det kommer att gå toppen! Hon älskar att springa löst där och trivs kanon.

3 kommentarer:

  1. Känner igen känslan av att läman bort doggsen, men det fixar sig alltid. Det är bra att de blir van att vara med andra. Ni får ju ses sen :-) Ha så gott i Sthm!

    SvaraRadera
  2. Ha det mysigt! Och du vet att vi finns som hundvakter om det inte går ihop sig på närmare håll. Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för din otroligt mysiga kommentar hos mig :)

    Trevligt att få åka bort en stund och måste vara skönt att kunna lämna Raisa till ett tryggt hem där hon trivs!

    Hoppas ni får en toppenhelg!
    Kram Milla

    SvaraRadera