Sidor

söndag 6 juni 2010

Födelsedagsturen





Idag fyller Raisa 5 år! Då tänkte jag att vi tar en fjälltur så hon får springa på vidderna. Det är bland det bästa hon vet.

Och visst sprang hon. Det är härligt att se när hon njuter.

Så lekte hon länge med sin favoritleksak efter det svalkade hon av sig.

Innan vi for träffade vi även två andra fyrbenta vänner. Det mötet gick mindre bra.

Tror inte att de visste att det var en födelsedagshund de träffade. Nästa gång kanske!

Även jag fick luftas på fjället och ben och rumpa fick känna av musklerna som finns där någonstans.

Lungorna rosslar med mig. Är ännu inte riktigt fri förkylningen, det går dock åt rätt håll. Nästa gång är flåset förhoppningsvis bättre :)

2 kommentarer:

  1. Kan inte du höra av dig nästa gång du ska upp på fjälltur, jag vill gärna följa med!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för din hälsning hos mig!
    Vilka härliga bilder du visar - får en verkligen att vilja ut i naturen.
    Ha en fin måndag :)
    Marie

    SvaraRadera