Sidor

söndag 17 oktober 2010

Skämmes på mig - Allt är möjligt!

När jag tittar på datumet som jag senast gjorde ett inlägg så skämmes jag för mig själv.


Jag skapade den här bloggen för mig själv och för att dela med mig om mig, Raisa och allt annat som händer i min vardag. Och att förmedla mitt livsmotto att allt är möjligt. Problem är kärnan till lösningar och en öppning för alternativa vägar. Det öppnar ögonen på mig och jag blir med vidtänkt.


Men 1 september, sista inlägget... Det är jättelängesen när jag tittar på almanackan. Men när jag tänker på när jag sist satt här och skrev ett inlägg och la upp min semesterbild så känns det inte alls så längesen. Därför skämmes jag, att jag har tiden gå förbi och att bloggen har blivit försummad.


Allt är möjligt! Det menar jag. En anledning till att försumningen blivit av är att jag vill leverera mitt motto, då i första hand för mig själv. Kan jag påverka andra så är jag glad för det och tar det som en stor komplimang.


Nu har jag startat ett företag. Allt är möjligt! Mångårigt intresse som sjunkit in och blivit en insikt om vad jag kan göra! Företagare har jag alltid drömt att bli och insikten och den drömmen är nu en sanning.



Jag har en ny blogg också. En företagsblogg.


En annan sak och sanning. Jag har insett att sedan jag köpte min systemkamera tar jag mycket mindre foton. Skämmes på mig. Bättring! Fast nu har jag också fått tillbaka min Vivaz mobil så nu kanske det blir lite foton igen. För den har jag alltid med mig. Oftast i alla fall.


Som ni kanske redan har förstått så är uppdateringen på denna blogg inte högst på prio-listan i dagsläge. Men jag har inte glömt den och er som ev. fortfarande kikar in ibland. Följ gärna min nya blogg som jag varmt välkomnar er till.


Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar