Sidor

onsdag 1 september 2010

Brunbränd och avspänd


Underbart, fantastiskt, varmt, avkopplande, roande, uppfriskande,
gott, glatt, romantiskt, helande, smekande, fridfullt, fartfyllt, roligt, rofyllt, kärleksfullt...
Jag skulle kunna fortsätta att sätta många beskrivande ord på hur bra jag har haft det på min semesterresa till Fuengirola ca 3 mil från Malaga.
Min 40-årsresa blev helt perfekt i alla avseenden. Jag har massor med bilder att delge, men dessa har jag inte hunnit gå igenom riktigt ännu. Ge er till tåls, jag kommer att droppa en bild då och då så det sprider lite varma minnen nu när hösten har krypit sig in på knuten.
Att börja hösten avspänd och rofylld klädd i vacker solbränna är bra havre för mig!

2 kommentarer:

  1. Härligt med semester! Kan behövas nu när hösten kryper närmare. Ska bli spännande att se mer bilder!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Väntar också på lite updates ;-) hoppas ni har det bra, krama Raisa!

    SvaraRadera