Sidor

lördag 23 oktober 2010

Trött!

Åh, vad jag är trött. Jag klev upp för snart 18 timmar sedan och jag har varit igång sedan dess.

Det är mycket förberedelser och fix i min studio. Raisa är med mig hela tiden och undrar vad jag sysslar med. Hon blir överlycklig när jag börjar ta på mig skorna för då vet hon att det är 100% fokus på henne! Nu är det snölek för hela slanten. Hon är inte riktigt med på det som jag är. Jag tycker nog att det är roligare med snö än Raisa.

Kan förstå varför. Hon besväras nog lite av snöklumparna som bildas på hennes tassar och ben. Funderar på att klippa ner håret ordentligt för att underlätta för henne. Det kommer ju att komma mycket mer snö och vintern är lång...

Nä!!! Nu är det god natt för mig! Raisa har fått natt-pinken så nu är det bara att trycka på off-knappen!

1 kommentar:

  1. Snöklumpar.
    Jag hade samma problem innan jag började använda Strandbodarnas Vacker Tass. Jag sprayade tassarna 3 ggr . sedan var tassarna som teflon, ingen snö fastnar och trampdynorna blev mjuka och fina. Väl värt att testa.
    Christer husse till en 1,5 år gammal schnauzer vilken du kan beskåda på www.ousback.se

    SvaraRadera