Sidor

söndag 21 november 2010

Lång mellan gångerna

innan jag uppdaterar här. Ni som följer mig i vardagen IRL vet att jag har fullt upp med att ta hand om mig själv, familjen och Raisa samt även heltidsjobb och mitt alldeles nästan nystartade företag. Som för övrigt rullar på i bra fart.

Jag är så full av energi som jag får av mitt utövande och alla mina kunder som delar med sig av glädje och energi.

Men som om det inte vore nog så har jag idag även blivit medlem i en ideell ryttarförening och kan nu även titulera mig som medryttare på ett varmblodssto. Jag har ridit lite för att känna av idag och det känns i muskulaturen. Kommer förmodligen att ha ömmade muskler i morgon.

Men så kul!!! Det händer bara bra saker i mitt liv just nu! Allt är möjligt - även om det blir långt mellan gångerna här på bloggen.

Kram till er

1 kommentar:

  1. Ha ha du är otrolig!! Om jag inte haft dig boendes här skulle jag tro att du gick på något! Kanske var ingefärs-teet då :-)

    SvaraRadera